På bussen

Yes, sitter på bussen nu påväg hem :) Trodde de inte skulle komma nån buss först för när jag kom runt hörnet så åkte det precis en och då var klockan ungefär fem i.. Så jag blev lite orolig där, men fem över kom den bussen jag skulle åka med =) Han körde nog bara försiktigt eftersom han blev några minuter sen, det har ju kommit så mycket snö nu igen - BLÄ för det, jag längtar bara efter vår och sommar nu så denna snön gjorde mig inte glad för fem öre.. Men men, så är det.. är ju bara februari så vi får stå ut =P

När jag kommer hem ska jag in en snabbis på Ica för att köpa lite städgrejer till danslokalen! Sen får jag vänta till efter tio och städa den eftersom lektioerna slutar då.. Va ju meningen att jag skulle städa på förmiddan idag, men jag och Henrik sov ju så länge så jag hann inte med nån bra buss.. Men men, jag får ta det sen istället =) Hört att det ska va skitigt där nu nämligen, hehe..

Ne nu får jag nog stänga av datorn, jag blir ju åksjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0