perfekta presenten?

Nu är jag precis hemkommen från stan :) städade lokalen så nu är den skinande ren! Gick även in och lämnade tillbaka kläderna vi hade på plåtningen i lördags och jag köpte mig dom blåa byxorna :) Fick rabatt, och det är alltid välkommet :D hihi, hon är så snäll som jobbar där! Fick även det rosa nagellacket också. Fast kanske inte så konstig egentligen, kunderna blir nog inte så glada om dom märker att det är användt ;P haha

Och nu har jag köpt 20 års-present till Manuela :D Blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig men det är det värt :D Nu är  hon nyfiken men hon får vänta :D haha.. Jag hade blivit mycket glad om jag fick den presenten iaf ;) kommer hon med bli, får vi hoppas ;)

Känner att jag börjar bli lite hungrig, kanske ska ta och göra lite mat? Ska städa upp lite där bara :)


Kommentarer
Postat av: Denise

ok ja den ser lite mer livfull ut, tack för hjälpen :)

2009-02-23 @ 14:08:52
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Manuela

tyst med dig.. jag blir nyfiken hahah

2009-02-23 @ 14:51:37
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0