Pigg och glad

Låg och pratade med Henrik ett bra tag igår kväll så det blev senare än vad jag trodde :P men somnade efter tolv ungefär iallafall :) Hade massa konstiga drömmar i natt. Att jag var kompis med Laila Bagge och umgicks med henne jätteofta. Satt och camade med Matilda när Laila satt och kramade mig haha.. Helt sjukt! Sen drömde jag även att jag var instängt i ett rum och så var det hur många råttor som helst i det rummet som var på mig. Usch, äcklig känsla när jag vaknade!

Klockan ringde klockan nio idag :) Satte på tvn och låg och halvsov framför Nyhetsmorgon. Har redan hunnit dammsugit, tagit en dusch och ätit frukost :) Om en timme eller något ska jag gå till danslokalen och städa den. Sen ska jag även fixa lösögonfransar till fotandet imorgon till mig och Lina :) Jag ska även sola idag tänkte jag, underbart! Senare ikväll blir det andra planer, kan inte säga nu ifall mamma är inne och läser :P Det får ni veta ikväll istället :) hihi.

♥ God Morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0