Red lips

I natt var en intressant natt.. Hade svårt att somna igår när jag gick och la mig, så det blev sent som vanligt =/ Vaknade vid sex ungefär och kände hur hög feber jag hade och hur jag va tvungen att ha läppsyl.. Letade i väskan och fick tag på det jag trodde var läppsylen (var inte helt vaken) och kleta på läpparna. La tillbaka den och somnade om.. När jag vaknade nu så gick jag upp på toan och ser hur jag har något rött kletat på läpparna och halva kinden är röd.. Fatta inte riktigt va det var men kom på sen att jag måste ha tagit fel i natt haha.. så istället för läppsyl så har jag kletat med rött läppstift överallt.. Så jag såg väldigt snygg ut när jag vaknade.. Rött läppstift i hela ansiktet med ruffsigt hår och trötta ögon.. Rolig syn det där! Får lägga ur det läppstiftet så jag inte gör samma miss igen ;P

Halsen är lika illa idag, svårt att prata idag.. Hes som fasen! Hade ingen feber när ja vaknade iallafall vilket är skönt! Ska få i mig lite yoghurt nu för jag är så hungrig, sen måste jag gå bort med listor och skivor till lokalen för Emelie ska ta mina grupper ikväll, tack gumman ♥

Idag fyller pappa år också =) HURRA HURRA HURRA !!!


Grattis Pappa =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du är så jävla sjuk!!! Grattis DAAAN!!!

2009-02-12 @ 15:12:50
Postat av: Emelie

Så jävl kul, ser dej framför mej när du tittar i spegeln och undrar..VA FAN ÄR DE HÄR??...hahahah..Hälsa så mycket till pappa Dan! Puss

2009-02-12 @ 17:27:13
Postat av: Emilia

hahah men ja herregud.. Typ "va är det här för sjukdom nu då?" hahah suck

2009-02-12 @ 21:04:34
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0