Roligt !!

Gick jättebra att fota och det var hur kul som helst =) Mycket roligare att vara två och ta kort än att stå helt själv. Så det får vi se till att göra om :) Vet ju inte hur bilderna blev men det får vi se när Tony har skickat över korten :P Ska bli intressant och se hur våra sugrlips blir ;P Va kul att sitta och leka med läpparna med socker och även strössel på :D

Tony körde hem oss till mamma och pappa och nu blir det snart kycklingsallad, dressing och vitlöksbröd. Och jag ska faktiskt unna mig en bit budapest till efterrätt som pappa står för :P Han har fyllt år så det var meningen att vi skulle ha kalas idag, men han är tyvärr sjuk så dom vill inte att barnen kommer hit så dom också blir sjuka. Men vi fyra får ha ett eget litet kalas istället :D Och jag har inte det minsta dåligt samvete att jag ska äta godsaker. Inte än iallafall (?) ^^

Har som sagt inte sett korten vi tog än men det kommer senare :)
Så länge får ni nöja er med "behind the scenes"


 
Jag gick och nynna på "En evigheeet" med Carola. Är jag inte lik? hahah

 
Fota med elgitarrer och va allmänt stenhårda ;D

 
Partykläder


Vi såg ut som små rosa paket =P


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe systrarna Larsson. Fina så att! :) <3

2009-02-23 @ 13:50:11
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0