Rosa naglar

Nu har jag målat mina naglar rosa :) Men så fort jag målat och ser att det kanske gått bort en liten bit så börjar jag pilla bort det och helt plötsligt har jag fått bort allt.. Men nu är dom fina så nu ska jag inte göra det :P om det försvinner lite ska jag måla på istället för att pilla bort det.. Bättre så ;) Imorgon kanske jag får ta en tur till Ofelia och köpa svart nagellack, det är något jag saknar här hemma och tycker är väldigt snyggt :)

En timme kvar nu då tills jag ska sola, vad ska jag hitta på tills dess tro? Hörde på nyheterna förut förresten att om man är överviktig är det lika farligt som att röka 10 cigaretter om dagen. Jisses! Tur att man inte har dom problemen för det är ju hur ohälsosamt som helst. Uschamejjen!

 =  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0