Skithals =(

Igår när jag och Henrik hade kikat klart på en film så gick vi och la oss.. Kände hur ont i halsen ja hade! Det bara flög på mig nästan, hade svårt att andas och det sved verkligen i hela svaljet. Mandlarna hade svullnat upp så det kändes som jag andades ur ett sugrör bara! Hade sjukt ont och svårt att somna, men till slut så. Imorse när klockan ringde vid kvart i sju så hade jag fortfarande lika ont i halsen.. Om inte värre =/ Men tänkte inte mer på det utan pallra mig upp och åkte med bussen när Henrik skulle till skolan.. När jag kom hem vid halv nio drog ja av mig alla kläder och slängde mig i sängen direkt och soov, soov, soov !! Halsen har inte släppt än =/ Likaså med huvudvärken.. Vet inte om jag har feber? Blää!! Är hungrig men får inte i mig nånting mer än flytande eftersom det irriterar halsen så, men men.. Om ja orkar får jag gå bort och köpa färdig soppa som bara är att värma.. Annars får jag va utan mat idag och det är inte bra!

Fan, ja mår inge bra alls asså =( Ska bara ligga i sängen hela dan med rullgardinen nere och sova lite till.. Jag vill och FÅR inte bli sjuk nu! Händer mycket kul denna helgen ju! Och imorron är det jobb som jag missade förra veckan eftersom jag hade spytt..  Vill inte missa dom lektionerna imorron igen! På fredag ska jag ta tåget till Karlstad för jag och min syster ska på After Dark !! Blir övernattning där tills på lördag och då är det party som gäller.. På söndag är det mtv/street träning osv osv.. Så jag har inte tid att bli sjuk nu =(

Jag får sova lite till, krya på mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0