Skönt!

Tog på mig joggingskorna och det blev en powerwalk till badhuset :) Solade och det va som vanligt lovely! Börjar få färg nu minsann, skönt det :) hehe.. när jag va klar tog jag mig en långpromenad och gick in till mamma och pappa. Där bjöd dom på kaffe och skorpor :) sen gick jag hem så ja var hemma lagomt till Halv åtta hos mig. Låg framför tvn och gjorde lite situps :D Så nu kan jag lägga mig med gott samvete ;) hehe.. Får ju inte lägga av med träningen för att det är lov ju ;P

Kikar på Semestersvenskar nu, tycker det är ett mysigt program :) Mamma sa att Ann på Kontoret här i stan ska vara med, men har inte sett henne än iallafall så dom kanske inte visar något.. Är iofs 20 minuter kvar så vi får väl se ;P Eller det kanske var nästa vecka? Aja, det märks ;)

Fick med mig en apelsin hem av mor och far så den ska jag smaska på senare :D Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0