Solkort

Hej hej!
Idag hade jag tänkt att gå upp i tid för att göra lite saker, men jag kunde verkligen inte somna igår. Jag låg och hostade som en idiot långt in på natten och jag hade ställt klockan på tio. Men då fick jag knappt ögonen för jag va så himla trött så jag somnade om och sov en timme till. Var fortfarande trött när jag vaknade så jag låg och kollade på Efter tio en stund innan jag orkade mig upp. Men nu känner jag mig piggare när jag fick i mig lite smörgås och en kopp kaffe :) Ska ta mig en dusch nu snart och göra mig iordning lite. Tänkte ta en promenad bort till badhuset senare och sola.
Längesen jag gjorde det nu och jag är så blek så jag vill få lite färg :P Ska nog köpa ett solkort när jag ändå har pengar :)

Tänkte piffa upp lägenheten någon dag också. Jag har tröttnat lite på mina röda gardiner. Funderar på att kika på nya och kanske köpa en ny matta också? Har ju en röd nu :) Känns lite juligt, och jag vill ha mer ljusa färger.  Kanske  ska gå mot det lila hållet eller någon annan fin färg :) Får ta en tur med mamma någon dag och kolla :)

Nu blir det en dusch till att börja med iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0