Sorry

Vart dåligt med uppdatering idag men det är för att jag inte haft något att skriva om direkt :) Men blir alltid skrivsugen när det egentligen är dags att sova. Då vill jag bara skriva av mig om massa onödiga saker tills klockan blir ännu mer, men så mycket tjat ska ni inte behöva lida av nu =) För nu ska jag krypa  ner under täcket och försöka sova. Är ganska trött faktiskt och imorron ska jag upp och göra lite saker :) Juste, lovat bilder från helgen också. Det kommer imorgon, jag lovar ;P

Blev iallafall träning förut för min del ändå även fast jag inte är helt frisk än. Kanske inte borde gjort det? Känner hur det börjar irritera i halsen igen och har hostat enda sen jag kom hem =/ men men, jag får skylla mig själv. Ångrar ändå inte att jag var med eftersom det är så roligt :) När jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt lite halvt död och kollade på Beck - Gamen. När klockan var tio och dags för Nyheterna tog jag en snabbdusch tills det började igen :) Kollade klart på filmen och sen dess  har jag bara legat i sängen och kikat runt i bloggar. Funny sunday night ;) hihi.. Nu är jag lite uppdaterad i andra människors liv iallafall, haha :D

Saknar min underbara pojkvän nu. Har fortfarande inte riktigt vant mig att sova ensam. För när vi bodde ihop sov vi ju med varandra varje natt och såg varandra dygnet runt i stort sett. Så hade vi det i lite mer än ett halvår. Underbart men ändå bra att vi flytta isär tror jag. Behöver lite tid för sig själv  ibland och vi fatta nog beslutet att flytta ihop för fort. Det tog knappt en halv månad från att vi fick idén tills vi bodde tillsammans. Men självklart saknar jag han här varje natt :) Men då är det extra mys när vi väl ses. Love him ♥ Ska lägga mig och läsa gulliga sms jag har sparade ifrån honom som alltid får magen att pirra när jag läser :) det jag fick sist står mig fortfarande varmt om hjärtat, så himla gulligt !


Bild jag gjorde i paint förra året på Alla ♥ Dag :D

God natt iallafall, ni får sova så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0