Spännande

Nu är jag hemma hos mamma och pappa :) Sitter med färgen i håret och ska alldeles strax skölja ur. Får hoppas att jag blir nöjd nu då :) Kommer garanterat göra ljusa slingor när jag tröttnat på det bruna igen :P hehe..

Och jag fick världens bästa nyhet förut :D Henrik åker hem idag istället för på söndag! Han vill hem till mig :D Så ikväll/natt kommer han. Jag har ju massa att göra imorgon och kommer inte vara hemma nånting men.. Han ville komma iallafall :) Ska sova hela dagen imorron istället när jag är borta :P han stannar hos mig tills på söndag tror ja :)

Underbart  ♥

Nu ska jag skölja ur färgen. Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: vicky

ahaa ^^ spännande, ja! hehe, men du får slänga in en bild på det färdiga resultatet sen tycker jag :D ingen orsak, är bara ärlig ;) puss&kram!

2009-02-27 @ 15:20:23
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0