Ta dagen som den kommer.

Japp, idag får vi se vart det bär av :) Har inget planerat och inga måsten. Det är skönt tycker jag att ha sånna dagar. Längesen jag hade en sån dag så det ska bli intressant vad onsdag har att erbjuda mig :D Vet iallafall att jag ska sola, men det får bli senare.

Slog upp ögonen runt halv tio idag. Fick samtal i natt av en full pojkvän, först vid 5-tiden och senare kl 6 ungefär. Men jag var ändå relativt pigg när jag vaknade så jag slog på tvn och låg och kikade på Nyhetesmorgon. Det enda dom pratar om just nu är Viktoria och Daniels förlovning, bokrean och SAAB. Börjar bli lite tröttsamt när det är nyheter varje halvtimme :P Men då passar jag på att kika runt här istället ;) Ska sätta på kaffebryggarn nu och ta mig en smörgås, kurrar lite i magen känner jag. Sen så hänger det fortfarande lite tvätt i lägenheten som ska vikas och in i garderoben!

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0