Thaimat

Henrik kom hit en stund mellan tolv-två ungefär :) Gjorde inte så mycket alls, tog det lilla lugna! När han gick tillbaka till skolan igen gick jag bort till mamma och Sofia som va på Thaiköket och hade precis ätit klart :P Jag tog mig lite mat och mamma vänta tills jag ätit klart för Sofia va tvungen att hämta sina barn =) det va så gott så, men hjälp va mätt jag blev.. mår illa nu :P Kleerup va där med några grabbar och åt också.. jag undrar ja varför han gillar Åmål så mycket? :P Det enda man hörde på resturangen va högljuda stockholmare.. Så matro fick man ju inte, haha ;P

När jag ätit upp så gick jag bort och städade danslokalen.. Och nu har jag precis kommit hem :) Henrik sa förut att han skulle komma hit igen när han slutar halv fyra, så får se om han dyker upp snart ;P


 
Efter lite städning är lokalen fin igen ;)


Städerskan herself :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Med endast EN rosa nagel haha :D

2009-02-10 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0