Tidig kväll och morgon

Igår blev det inte så mycket film för min och Henriks del. Vi gjorde oss istället klara för sängen tidigt och kom i säng vid nio redan.. Låg och pratade och kramades länge istället och det var mys :) Vet inte när vi somnade riktigt men det va väldigt skönt att komma i säng tidigt för en gångs skull. Jag har ju en tendens att vara uppe länge när jag sover ensam. Ligger uppe med tvn och datorn på och kollar på onödiga saker. Men när jag är med Henrik gör vi ju något så då behöver inte datorn vara på :)

Klockan ringde klockan sju imorse. Henrik har praktik så han åkt inte med bussen till skolan imorse, men jag åkte när jag ändå var pigg när jag vaknade :) Satt och pratade med Jacob hela vägen så helt ensam var jag ju inte iallafall :)

Idag ska jag till Nygårdskyrkan och göra ett nytt försök med jobb :) Hoppas han är där idag! Nu blir det frukost till att börja med iallafall. Hade ingen matlust imorse när vi gick upp, det var alldeles för tidigt!


Henrik har gått och lagt sig :D

Emelie ville att jag skulle lägga ut en låt här som hon ska få lyssna på :D
Så varsågod gumman ;D Överraskning!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha va läskigt, jag har n'mligen nyss suttit och laddat hem den lilla sjöjungfrun så lägger du upp detta haha :D

2009-02-19 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0