Torsdagen

Dagen har varit bra :) Kännts som den har varit jättelång och jag har fått många saker gjort :) sökt jobb, ringt några viktiga samtal, valt ut och provat kläder inför fotandet på lördag, hem en sväng och sen till danslokalen för att undervisa tre timmar :) va skönt att komma upp tidigt imorse för annars hade jag aldrig hunnit allt :P Kanske inte låter så mycket men det är inte mycket jag har suttit still idag vill jag lova :P

Gick jättebra på lektionerna förut. Tjejerna var som vanligt jätteduktiga och på bra humör =) Det smittar av sig och jag blev pigg direkt jag kom dit och hälsade på dom. Sötingar :) Nu har jag kommit hem och jag slängde mig i sängen direkt. Helt slut :P Sitter och småäter på min sallad som jag köpte förut. Åt inte så mycket tidigare idag så då hade jag kvar tills nu :) Ska alldeles strax ta mig en dusch och löddra in mig i en kräm med peeling i, då blir jag len som en barnrumpa ;)

Snöat en massa idag också, känns lite både och. Tycker det är kul för dom som får sportlov nu till veckan. Är nog många som ska ut och åka skidor. Men för min del som ska vara hemma och inte har lov så kan snön kvitta. Som ni vet så längtar jag som en gaaalning till sommaren! Men jag får vänta lite till, är ju bara februari :P


- Titta, det snöar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0