Trött

Jaa, va trött jag blev =/ Det tar på en att leka med småbarn ;P Mätt är jag med efter allt kaffe och smörgåsrån :P

Sitter framför Tv nu hemma hos mamma och pappa och väntar på att klockan ska gå.. Klockan sju kommer bussen ner till Capri så jag går på där och åker till Bengtsfors =) Får se vad jag och Henrik hittar på ikväll, bara lugnt iallafall =) Han va minst lika trött som mig förut så, hehe..

Såg på tvn förut att det va några som åt jordgubbar utomhus mitt i sommaren.. Blev såå sugen på jordgubbar då! Tänk va gott =) Nu längtar jag verkligen till sommaren! Va skönt det ska bli med värme! Gå runt i bikini och äta jordgubbar när man vill :D Gud så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0