Vad gjorde jag för fel?

Maskinen med vittvätt blev inte ren? Den va knappt blött när jag tog ut den.. Hmm, märkligt.. Jag kanske inte sätte på den helt. Sätte på den igen iaf och nu är jag färdig för idag :) Så nu är alla mina kläder rena, skönt! Nu behöver jag inte tvätta på ett tag ;P

Har precis plattat håret så nu är jag iordninggjord och klar. Ska gå till banken snart och betala räkningar och sen ska jag gå upp till mamma på kontoret och hjälpa henne att installera nått program på datorn. Åker nog med hem till mamma och pappa när hon slutar halv ett eller så tar jag mig en promenad. Tänkte snika lite mat för jag orkar inte fixa och dona med det idag känner jag :P Ska hem till Manuela senare också och ge henne min wonderbara present :D Ska bli kul och se hur hon reagerar hoho ;D

Tar med mig kameran så ni får se bilder på födelsedagsbarnet senare under dagen ;)


Färdigplattat och redo för dagen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0