Wonderful

Jag älskar att sola solarium!

Eftersom Manuelas cykel står här så lånade ja den och cyklade bort till badhuset istället för att gå för klockan rann iväg och jag såg att klockan var kvart i sex. Då hann jag tyvärr inte gå så jag fick cykla istället :) När jag kom dit köpte jag mig ett solkort så nu kan jag sola 10 gånger på det och bada hur mycket jag vill :) Egentligen ska man ju utnyttja att man får bada också när det ändå ingår. Blev mer simning när jag bodde med Henrik för då hände det att vi gick dit ganska ofta :) Får se hur det blir med det, tycker det är skönt att simma och det är ju bra träning med :)

Iallafall, solade mina minuter och jag låg faktiskt och frös :O Det va iskallt när jag kom in i rummet för fläktarna stog på när jag kom in så jag stängde av dom direkt och uuäähh va kallt det var att lägga sig. Va så himla kallt :P Men sen blev det allt lite varmare =) Somnade inte denna gången, låg och lyssnade på radio och bra musik istället :)

Kikar på Halv åtta hos mig nu och jag tycker faktiskt det är ett mysigt program =) Kollade alltid på Vänner förr, men nu när jag inte har femman så har jag börjat kollat på det istället. Jag blir så sugen på att laga god mat och BAKA! Längesen jag bakade nu med tanke på att jag inte äter sånt längre. Får baka någon dag ändå och gå upp och hälsa på mamma och pappa och bjuda på :)



Helge Skoog pratar i programmet och ger så roliga kommentarer hela tiden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0