Workshop

Dagen har bestått av att sitta på danslokalen och kolla när det var Workshop för fulla muggar :) Ida hade första lektionen och Alex andra.. Alex tog lektionerna eftersom Emelie är sjuk =/

Ryckte allt i mig när jag satt och kollade och ångrar lite att jag inte var med ändå :P men det kommer fler gånger ;) Ska försöka få ihop "det gamla goda gänget" till sommaren och dansa allihopa och sen festa på kvällen :) Rolig idé och jag hoppas att det blir så :)

 
Manuela och jag på stan :P

 
Dom kämpade på bra ;P

 
Träffade Sofia och Alex ;P Sorry Alex, hahah



Emelie Antonsson i rosa.. En tjej som blivit grymt duktig :)
(Alex som gjort koreografin)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon i vitt/grått var också väldigt duktig..

2009-02-24 @ 19:36:10
Postat av: Emilia

Jaa absolut, skitbra hon också!

2009-02-24 @ 19:42:43
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: frida v

emelie är ju görbra =)

2009-02-28 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0