Bättre!

Idag mår jag bättre än va jag gjorde igår :) Mycket skönt!

Det gick kanon när jag jobbade igår.. roligt att komma igång igen och grupperna är bra :) Blir nog en bra termin detta tror jag ;) Ja tänkte inte så mycket på att jag mådde dåligt när jag väl va där, så de va skönt!

Mamma kom och hämta mig vid halv fyra idag ungefär :) Så nu är jag här och hälsar på så får passa på att skriva lite här ;P Blir ju inte så mycket när jag inte har en dator hos mig.. men det ska bli bättring på det, i promise ;) En laptop blir nämligen min inom kort.. Underbart ;)

Får även passa på och säga grattis till Sofia som fyller 20 år idag :D Vet inte om jag skrev att Helen fyllde i söndags, men grattis till henne också isåfall :D

Grattis Helen 20år


Och grattis Fia 20 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0