Fredag!

Idag sov jag till tolv då mamma kom och väckte mig :) Det va riktigt skönt vill jag lova! Dom har nyss vart ute och pimpelfiskat men jag stannade hemma då eftersom jag sov haha.. Dom kom precis hem och nu ska mamma och handla mat så vi får oss nått i magen :) när vi ätit ska jag och mamma ner till min lägenhet och börja få iordning lite.. Dags nu så jag kan flytta in där :) Sen när vi känner oss nått så där färdiga för dagen så ska jag till min pöjk i Bengtsfors :) Stannar där tills imorron! Men nu ska jag göra mig klar så det bara är att sticka sen :)

Eller jag åker med mamma och handlar nu förresten, jag måste byta överkastet som va för stort!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0