Fredag hela veckan

Inte hela veckan kanske, men idag är det det iallafall :D och idag har det inte hänt så jättemycket än.. Vaknade vid elva ungefär och låg kvar och kolla på tvn nån timme :) Sen pallra jag mig upp och käka lite fil och tog mig en sväng till danslokalen och bytte soppåsarna och tog bort julpyntet :) Gjorde ingen storstädning idag utan tänkte göra det innan terminen börjar så det är snyggt och rent då :) När jag va färdig där tog jag mig en promenad hem i det FINA vädret till mamma och pappa! Får ta mig några turer hit i veckan eftersom jag inte har någon dator hos mig än, och jag måste ju hålla mig uppdaterad här =P Kommer ju självklart hit för att hälsa på också, men mest för internet :D haha.. Ska snart äta kyckling och ris, men ska inte äta så mycket utan bara stilla hungern lite.. För ungefär halv åtta ikväll kommer Manuela till mig och då har jag gjort tacosen färdig så vi sätter oss ner och äter innan Let´s dance börjar :) Kommer bli en bra kväll ;)

Imorron kanske det blir fest också, i Säffle! Henrik och hans kompis ska dit tror jag och häromdan frågade Helen om vi ville komma till Säffle imorron och festa med henne och hennes kompisar.. men vi tackade nej eftersom vi skulle på personalmöte/fest hos Sofia W.. Men i förrgår tror ja det var så fick jag ett meddelande om att det tyvärr fick ställas in eftersom de är sjuka hemma hos Westlund Englund! Tråkigt =/ men men, så är det.. krya på er :)
Så jag ska prata med Helen om hur morrondagen ser ut så kanske det blir en tripp dit ändå trotts allt :P Ska prata mer med Henrik sen också om hur dom gör :) Så inga planer än direkt, det tar vi imorron istället :)

Nu ska jag ropa på pappa så han kan hjälpa mig att beställa mer kanaler till min lägenhet :) Har inte 3an eller 5an nu utan bara tråkiga kanaler.. så det är ju ett måste :) Kostar lite extra i månaden, men det är det värt :)

Måste bara säga att jag tycker om mitt gos jättemycket också :) ♥ När jag va hos han i tisdags kolla vi på massa filmer och va uppe hela natten! Tjugo i fem va den sista gången jag kollade på klockan.. Kvart i sju skulle vi upp för att åka buss till Åmål.. Ojoj, va trötta vi var! Men det va mys på natten iallafall så det gjorde ingenting :) Inte mig iallafall eftersom jag gick hem och la mig å sov till tre.. men han borde ha vart ett vrak som skulle till skolan och va aktiv mellan halv nio- halv fyra :P Stackarn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0