Frukost

Nu är jag hemma igen =) Ringde mitt samtal och sen kilade jag hem igen, skönt nu är de gjort! Nu blir det smörgås och te, sen ska jag ta en dusch och göra mig iordning lite.. Måste ta en ryck och städa också.. Dammsuga behövs och kläderna som ligger utspridda lite överallt ska till tvättkorgen eller vikas in i garderoben igen.. Mina blommor behöver lite näring också, så dom får jag inte glömma :)
 
Ikväll blir det hemmamys hos Johanna med henne, Manuela och Lina =) En liten fågel har viskat i mitt öra att det blir tacopaj, mumma! Vi ska även kika på Let´s Dance :) Mysigt!

Frukost nu, magen kurrar!


Detta vore inte helt fel nu

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har blivit utmanad! Kolla in bloggen ;op Pusss

2009-01-30 @ 12:18:03
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0