Glitz it

Mötet gick bra igår :) Känns att vi snart ska dra igång igen, vilken känns bra :) Hoppas på en rolig termin! När vi var klara på mötet följde Manuela med mig hem :) Vi kollade på ett O.C avsvnitt och sen bytte vi om till träningskläder och följde med Emelie på Friskis&Svettis.. Vet inte hur många år sen jag var där men det var riktigt roligt :) Var inte så jättejobbigt men det va bara baspuls igår! Men det va gött att svettas lite igen :D Har ingen träningsvärk idag dock som jag trodde.. skönt det ;P

Idag gick jag upp vid halv tio ungefär.. Manuela kom ner till mig och vi gick bort till Mia på Glitz it! Valde ut tyger och skissade på hur kläderna ska se ut till vårterminens dansshow till våra grupper :) Blir nog riktigt bra tror jag, såg bra ut iallafall ;) När vi var klara där gick jag upp till mammas jobb och väntade tills hon sluta :) Åkte med henne hem och käka frukost! Sen åkte vi ner till stan igen för att handla mat och ta en tur till Glitz it igen! Jag såg nämligen ett jättefint rött spetstyg med glitter i som jag blev sugen på att köpa.. Så nu har jag sätt mamma i arbete :D På lördag ska jag ha lite inflyttningsfest med några tjejer och då vill jag att min spetströja ska vara klar :D Kommer bli skitsnygg ;)

Är hemma hos mamma och pappa nu igen.. Idag har jag beställt mat och det blir grönsakssoppa! Längesen jag åt det nu och blev jättesugen på det igår.. Så idag blir det soppa som mat, ser jag fram emot ;) Älskar mammas soppa :D

Vet inte vad det blir senare, vill träffa mitt gos men han är väl upptagen tänker jag :P Annars drar jag ner till mig och kollar på O.C hela kvällen :D Min syster och hennes pojkvän kommer hit ikväll också och hälsar på.. kanske stannar här och träffar dom också :) Det märks senare som sagt vad som händer, har inget planerat än så länge :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Nallie

Hej, måste ge mej tillkänna att jag brukar läsa din blogg. Kan du inte lägga upp bild på den röda tröjan sen? Nu blev jag nyfiken. Kul att kunna få kläder som absolut ingen annan har.

2009-01-15 @ 20:02:37
URL: http://sweetiiiees.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0