God Morgon lördag!

Vaknade faktiskt inte nu, men kanske för en timme sen? :O Ja veet, jag sov länge men det får man göra ibland också =D Jag fastnade vid tvn igår när jag stängde av datorn så jag släckte inte förens tjugo i fyra igår då filmen var slut.. Fredag den 13e var det, gammal skräckfilm alltså. Även fast det är töntigt och lite B så är det ändå läskigt =P Speciellt när man ligger ensam i mörkret och kollar mitt i natten. Men jag drömde inga mardrömmar iaf ;)


När jag vaknade såg jag att jag hade fått ett sms från Sofia W och skrev att jag skulle kolla ett viktig mail.. Så det gjorde jag och hon frågade om jag kunde ringa hem till några dansare i Mellerud och säga att dom börjar sina kurser imorron eftersom dom inte fått hem några kursbekräftelser på posten.. Så jag ringde mina samtal och nu vet dom =)


Idag har jag absolut ingenting planerat! Kanske ta en sväng hem till mamma och pappa, var ju faktiskt några dagar sen jag var där nu ;P Blir ingen utgång idag iallafall, även fast man börjar bli lite sugen.. Men NEJ, ikväll ska jag bara va hemma och inte göra nånting ;) Skönt!

Nu ska jag iallafall få i mig lite smörgås och fil.. Sen göra mig iordning och ta en promenad till mina föräldrar! Läste i Manuelas blogg nyss att det är snö ute.. Har inte tagit upp rullgardinen än så har inte hunnit kika ut.. men jag vill inte ha snö mer, fyfasen.. Ge mig vår !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0