Hos Larssons

Myskväll hemma hos familjen Larsson idag ;) Ätit langos och kollat på Let´s dance! Mitt godis blev morötter och gurka, mums ;) Utröstningen va precis klar och det var rätt som åkte tyckte jag! Linda märktes knappt så hon behövde inte va kvar heller :P Lite besviken att inte Kitty åkte ändå, hon är bara löjlig! Men men, är ju inte slut på programmet än ^^

Om man skulle ta och åka hem kanske? Min dvd funka inte imorse när jag skulle kolla på O.c men den kanske gör det sen.. Hoppas det, för det vill jag kolla på idag =) Måste duscha också för imorron är det FEST :D

Måste bara säga att jag älskar mitt gos också :) Puss på han ♥

Kommentarer
Postat av: NAVAS

haha folk tycker bara det e kul att tjafa, speciellt när dom kan sitta anonyma bakom datorn! ;) verkar som att andra människor har bättre koll på det här med dansen än oss, haha! Åh..

2009-01-17 @ 03:16:11
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0