Mys hela dagen

Igår klockan tjugo i fem tog jag bussen till Bengtsfors för att va med mitt gos.. Han va hos Kim så jag knallade dit och vi va där till sju ungefär tills hans föräldrar kom och hämtade oss :) När vi kom hem till han så tog vi oss en dusch och gick ner till han och kolla på film.. Jävligt kass var den men haha.. Henrik somna och jag var inte långt efter jag heller! Vid tio ungefär käka vi kvällsmat och kom i säng redan halv elva.. Låg och myste tills vi somnade :) Va nog bra att vi la oss så tidigt för jag behövde det kände jag! Legat vaken alldeles för länge i flera veckor nu så det va välbehövligt med sömn! Somnar alltid skönt när jag har Henrik som håller om mig :) Jag vaknade t.om innan klockan ringde idag.. Trodde nästan att vi hade försovit oss för jag va pigg när jag vaknade.. men ja somna om och klockan ringde kvart i sju! Tog bussen till Åmål och pussa han hejdå för han skulle till skolan.. Jag gick och la mig framför tvn när jag kom hem och råkade somna en liten stund tror jag.. vaknade av att det ringde som en idiot på dörren! Jag öppnar i bh och tights, tror inte ja va riktigt vaken och fick för mig att det va pappa jag såg i kikhålet i dörren.. Men när jag öppnar ser jag att det är nån annan kille som är från Hyresgästföreningen.. Där står jag i bh och försöker gömma mig bakom dörren medans han hade ett föredrag i en 10 minuter eller nått.. Jag lyssnade inte ens va han sa, men jag tog ett papper och han tacka för sig.. PHU! Sen ringde pappa några minuter senare och han kom ner och hjälpte mig sätta upp en hylla :) Mamma kom när hon hade slutat jobbet och jag åkte med dom hem till dom och nu sitter jag här och väntar på mat :)

Manuela kommer snart hit också tror jag.. Är möte klockan fyra i danslokalen för oss instruktörer som vi ska på.. Jag ska låna första säsongen av O.C av henne =) Så har jag nått att titta på när jag inte har fått dom "roliga" kanalerna än ;P

Ne, nu ska jag ner och se hur det går med maten! Kanske hörs imorron om jag kommer hit och hälsar på :P Annars får ni ha det så bra tills dess.. Puss ♥


Gullungen Bella och jag för nått år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0