Myskväll

Igår kom Henrik hem till mig vid halv nio :) vi kolla på massa filmer å tog det alltmänt lugnt, mys :)

idag gick jag till mammas kontor vid tolv ungefär, men först gick ja till Bokhandlen för att hämta frimärken.. klistrade på dom på dvd-filmerna och skicka iväg :) så nu är det gjort! sen gick jag hem å la mig brevid Henrik igen och vi gick upp efter tre ungefär.. tog bussen kvart i fyra till bengtsfors och nu är vi i Kims lägenhet :)

Ska äta frukost nu, haha.. tog med bröd hemifrån mig, så håller på och tinar dom i ugnen nu :) ska bli gott med mat! Imorron börjar henrik skolan, så jag åker nog med till åmål när han åker hit.. kanske hoppar av hos mamma och pappa, får se hur det blir :) nu ska ja kolla på film iallafall och dega tills vi åker hem till henrik :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Manne

Ja det kan vi kanske göra. Tror jag måste va hemma när pappa har jouren :/ Men vet inte vilken tid det va.. får kolla upp de:P

2009-01-07 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0