Övernattning!

I natt blev det övernattning i min nya lägenhet för första gången :D Sov så gott så! Mamma och pappa kom vid halv tolv ungefär och nu är barbord, tvbänken osv uppe också :) börjar likna nått nu ;) Bara tavlor, hyllor och soffa som fattas i stort sett :) Underbart! Nån som är sugen på inflyttningsfest? :D

Vet inte riktigt vad som händer ikväll än.. Henrik sa igår att han skulle komma å vi skulle göra tacos å allt sånt.. Men nu är han och jobbar och vet inte om han hinner komma hit, eller om han orkar :P han gick å la sig klockan nio imorse (vart uppe hela natten) så ja förstår ju om han är trött.. hade inte heller orkat åka buss hit då.. men men, vi får se sen om han orkar pallra sig hit :) Pratar med Pirre nu och han är sugen på lite fest, men de vettefasen asså :P ja är ju så trött!

Jag åker ner till mig sen ikväll iallafall :) va å köpte lite mat förut också :)






Jag bjöd mamma och pappa på fika :)
Lussebullar och muffins som jag bakat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt det ser ut, får komma å se det live nån dag...=))...inflyttningsfest?! Behöver du ens fråga liksom, hahaha..PUSS

2009-01-05 @ 20:13:38
Postat av: Manuela

Det ser fint ut. Får fan komma å kolla nån dag nu haha :P JAG är sugen på inflyttningsfest å det vet du redan haha

2009-01-05 @ 20:27:35
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Superfräsh lya! ;)

2009-01-07 @ 00:25:35
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0