Pömsig

Ställde klockan på åtta för att kunna ligga och snosa lite innan jag orkade mig upp.. Satte på Nyhetsmorron som jag låg och halvkikade på och till slut orkade jag mig upp =) Inte det lättaste  att komma upp när man somnade vid två i natt ungefär.. Men när jag väl kommer upp så är det ingen fara, så nu går det bra =) Frukost får jag inte i mig nu, alldeles för tidigt.. tar det när jag kommer hem igen istället.. Får fråga mamma om jag kan få pengar till en liter mjölk för den tog slut igår, och det måste jag ha =) Börjat dricka mjölk jättemycket nu det senaste.. Det är ju så gott! Förr va det bara juice till frukost och vatten till lunch som gällde.. men nu händer det att ja dricker mjölk tilll både och ;P Det är Henrik som lärde mig när vi bodde ihop, hehe..

Så nu vet ni att jag dricker mjölk, mycket viktig information så här på morgonkvisten känner jag! Vet inte vad jag rör om riktigt känner jag.. Nyss klivit upp ur sängen och dratt på mig myskläder och satt om "sovslarvtoffsen" i håret.. Är oerhört fräsh känner jag, men jag ska ju bara gå 200m ungefär så då orkar jag inte klä upp mig såhär tidigt :P

Skriver mer när jag kommer hem, dags att gå snart.. Borsta tänderna först!
- God Morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0