Slöis är jag

Vet ni vad? Blev ingen promenad till mamma och pappa.. Har inte ens dragit upp rullgarinden än och kolla ut! Tycker ni jag är lat? Hmm, det är jag nog :P Men jag har sån fruktansvärd huvudvärk.. Haft det i några veckor nu och den vill inte försvinna.. Och häromdan skulle jag borsta tänderna på kvällen och då småsprang jag lite till toaletten (vet inte varför) men så hade jag mina raggsockar på mig och jag har ganska halt golv.. Så jag halkar och smäller i bakhuvvet i golvet.. Blir liggandes ett tag och känner hur jävla ont det gör.. Och sen dess känns det som huvudvärken har blivit värre =/ Vet inte om det beror på att jag slog i det eller om det är vanlig huvudvärk.. men det känns lite skumt, kanske borde gå och kolla det? Försvinner det inte tills på måndag får jag nog gå till farbror doktorn!

Så idag har jag inte gjort nånting som sagt, bara legat här och just nu kikar jag på Miami Ink.. Och varje gång jag har kollat på det blir jag så sugen på att tattuera mig =) Rädd att jag skulle ändra mig efteråt, så jag väntar nog ett tag och funderar över det ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0