That 70´s show

Efter lite käk hos mamma och pappa åkte jag med mamma ner till stan igen.. Hon skulle klippa sig klockan fyra så jag åkte med och gick hem igen. Då åkte jeansen av och myströja på så nu halvligger jag under täcket i sängen och sneglar på That 70´s show.. I love it :D

Henrik ska till tandläkaren om tio minuter och jag är inte avensjuk det minsta.. När han är färdig måste han hjälpa mig att ladda ner ett bra nedladdningsprogram.. Jag som är så teknisk (inte), behöver hjälp med sånt ;) Sen ska ja ladda ner lite filmer och förhoppninsvis tar  det inte allt för lång tid! Kanske åker till Henrik senare också, om jag orkar :) Så tråkigt att åka buss! men men, får ju träffa min älskling så får se hur det blir :)

Nu ska jag kika i kylen om jag har nån apelsinjucie kvar.. Blev sugen på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0