Uppskattat

Mamma kom precis hem.. hon har vart och handlat! Och hon va så go så hon hade köpt med mat hem till mig! Då blev jag allt bra glad vill jag lova.. Hon hade köpt fil, flingor, mjölk, juice, knäckebröd, smör, ost, gröt osv.. Hon vet allt vad jag vill ha min mamma :D Hon förgyllde min dag idag ;) Tack mor!

Nu ska jag ner och skala potatis för att visa min tacksamhet ;P Idag blir det mos här hos Larssons.. En förmåga att bli det ofta när jag är här.. men det är bara för att hon vet att jag tycker om det så mkt :D

Henrik somnade visst om imorse när han skulle till skolan, så jag behöver inte vänta tills han slutar halv fyra eftersom han ändå inte är där :P Men han hade tänkt sig och ta en buss vid fyra ungefär så jag kilar väl ner då nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0