Utekväll

Igår blev det utgång igen :) Sofia kom med tåget från Göteborg vid sjutiden och då hämtade Lisa och Malin henne, satte på ögonbindel och åkte runt i Åmål en stund så Sofia inte skulle veta vart hon var nånstans :) Sen kom dom upp till mig och SUPRICE :D Jag stod med tuta och ballonger och hon blev chockad och insåg att det var partaj på G =D Manuela jobbade till åtta så hon kom en timme senare.. Sen blev det vin, champange och öl innan vi gick till Hörnan där Lisa hade bokat bord.. Åt pasta och hade mycket trevligt och Sofia visste inte detta heller :) Sen gick vi hem till mig igen och kikade på Studentfilmen och förfestade.. Min dvd ville inte samarbeta så vi knackade på hos min granne Niklas som gick i våran klass så vi kikade på filmen hemma hos han istället :P Stackarn, vi kom och störde på en lördagskväll haha.. Sen blev klockan tolv och vi knalla bort till Hc.. Va lagomt mycket folk och det blev en del dans :) Hela kvällen gick ut på att överraska Sofia som fyllde 20 i fredags och jag tror att hon verkligen blev överraskad och det var mycket uppskattat :)

Jag åkte med till Bengtsfors och sov där :) Åkte med Sofia och Simon till Åmål vid ett ungefär för Sofia skulle med tåget vid två.. så jag hoppade av hemma hos mamma och pappa :) Sofia W ringde mig nyss och frågade om jag var sugen på att jobba mellan 18.00-19.00.. är fri discoträning idag så jag ska mest sätta på musik och hjälpa till om dom har några funderingar :) vaknade upp med halsont idag så är inte på topp direkt.. Men eftersom det inte är något jag ska förbereda mig för direkt så ställer jag såklart upp :) Får dock avstå från dansen ikväll =( Första träningen med MTV/street med Emelie.. Tråkigt att behöva sitta och kolla på första träningen.. men men, så är det! Vill inte bli dåligare..

Nu ska jag göra lite dans tills imorron när jag ska jobba igen :) Sen blir det lugnt tills jag ska åka :)
Puss ♥

 
Tjejorna hos mig                                         Sofia & jag på Hörnan

 
Gick hem till mig igen :) Sofia fick sig en stor sked haha

 
Lisa och Malin hade med sig kladdkaka.. men eftersom vi va så mätta efter Hörnan
så blev det inte stora biten vi fick i oss haha

 
Sofia va på topp :D

 
Sen blev det Hc där vi träffade fröken Stålhandske ;)

 
Blev dans såklart ;)


Avslutar med detta bra kortet på min älskling som jag träffa på Hc :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför flytta du till en egen lägenhet om du bara är hos din ammma och pappa

2009-01-26 @ 20:09:23
Postat av: Anonym

För det finns nått som heter hälsa på vettu?

2009-01-27 @ 16:20:43
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0