Vin?

Va en kompis till Henrik och Kim här förut och han gick hem till sig och hämtade öl och vitt vin förut.. Så nu sitter dom och dricker öl medans jag är inne på mitt tredje glas vin =) Druckit mycket vin dom senaste två månaderna nu.. Vart ute varje helg i två månader och två veckor nu.. Inte för att jag är ute nu men, dricker ju iaf :P Han som gick och hämtade drickan gick för en halvtimme sen ungefär.. Och han lämnade drickan här, så det är bara varsågod :D haha.. Ska nog inte dricka mer nu ikväll/natt, bara onödigt egentligen :P

Klockan är fan halv fyra snart och jag är inte ens trött.. fan va jag har vändt på dygnet !! Sover inte alls mycket om nätterna, får hoppas att det ändrar sig när Henrik börjar skolan.. För detta går inte =/ 

Ne, god natt på er.. detta får bli det sista inlägget för idag :) Sen ska jag lägga mig och mysa med Henrik, mums !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0