070707

Dagen det blev jag och Henrik! Idag är  det två år sedan vi blev tillsammans. Vi var yngre och det var Bluesen, blev kära och blev tillsammans.. Sen dess har inget hindrat oss. Gått upp och ner men har ändå hittat tillbaka till varandra. I dagsläget känns det bättre än nånsin. Finns det något bättre än när sin käraste säger att han älskar mig varje dag? Tror inte det. Denna känslan är det bästa som finns och vi har så jävla kul tillsammans! Fanns det något bättre ord än älskar dig skulle jag sagt det :) ♥ Du är min baby!

Ska hem till han senare idag, får se när det blir.. Han va tvungen att jobba men jag åker dit i eftermiddag någon gång.. Då blir det myspys minsann :) Ska städa här hemma nu och sen fixa iordning mig.. Gå hem till mamma och pappa och sen åka till min underbara pojkvän som jag vart tillsammans med i två år IDAG :D


2007


2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0