Bajsväder!

Va händer med sommaren? Måste det va regn när det är Bluesen och allt? Trött jag blir! Nåja, det är som det är..

Fick ett sms av Sofia imorse att hon hade sett på facebook att vi skulle träna och meddelade att det var uppbokat i danslokalen.. Attans! Men så är det när man tar förgivet att det är ledigt ^^ haha.. Hade turen att få träna i B-hallen på Karlberg istället :) Gjorde klart båda våra danser och det känns verkligen hur skönt som helst! Manuela är borta nästa vecka och veckan efter det så är showen liksom.. Så det va verkligen tur att vi blev klara :) Good work guys!

När vi kände oss klara körde Alex hem mig till mamma och pappa och sen dess har jag bara legat halvdöd i deras soffa och kollat på TV :) Min faster och hennes sambo är här nu och det börjar lukta grillat nu.. Ska bli gott med mat :)

Ikväll blir det fest iallafall :) Vet inte när, var eller hur än men sånt löser sig alltid framåt kvällen :) Funderar på att köra på regnkläder och gummistövlar ikväll.. Det vore inte helt fel asså! Kunna härja runt bäst man vill ;) Men men, återkommer lite senare om hur det blir :)

PUSS!


Detta va förra Bluesen hemma hos Manuela :)
Jag ser ut som en fet gris
 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0