Bättre nu..

Nu har jag lugnat ner mig lite när jag kom till mamma och pappa :P Va nämligen så att jag skulle ju till Henrik idag men så blev det inte så.. Han ska ut med sina killkompisar och festa och hade glömt att nämna det för mig så jag blev lite tvär :P Men men, inget att hänga läpp över kom jag på till slut ^^ Sitter och väntar på att So you think you can dance ska börja.. Hade inte det vart idag hade jag nog fortfarande vart sur och irriterad, haha ;D

Va inne på min systers blogg nu och såg att hon lagt upp två kort sen vi va i Göteborg och shoppade :) Såhär brun vill jag vara igen! Ge mig sol tack :) Annars får jag ta några turer i solariet och fuska lite.. Vill ju inte va en blekfis mitt i sommaren även fast det regnar :P





Lina i rosa och jag i vitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0