Bröllop!

I torsdags blev det som sagt fest :) Fixade iordnig mig och drog till Emelie vid halv sex tiden ungefär.. Gav henne en bukett rosa roser :) Vi va några tjejer som va där för att fira henne ;) Hon bjöd på hur god mat som helst! Tre olika sorters pajer, sallad, vitlöksbröd och sen såklart tårta. Jordgubbstårta! Käkade oss väldigt mätta och sen var det dags att dra igång musiken och börja förfesta.. Vid elva gick vi hem till mig för att förfesta lite mer innan vi drog till Hc.. När vi kände för att gå så gick vi till Hc och partajade vidare.. Träffade massa trevligt folk och dansade hela kvällen :) När det stängde blev det en pizza på Ceylan och sen gick jag, Frida och Johanna hem till mig innan det var läggdags :)

Igår kom Henrik till mig vid halv sju.. Jag låg och sov och fattade inte så mycket när han kom men.. Var även tänkt att jag, Manuela, Emelie och Alex skulle träna klockan ett-två.. Men jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk så jag tog mig inte ur sängen. Och nej, jag var inte bakfull för det blir jag aldrig.. Utan det var min visdomstand som spökade.. Låg i sängen med rullgardinen nere precis hela dagen! Kunde varken kolla eller blunda så jag sov mest.. Henrik också :) Han åkte hem vid sju och då gick jag hem till mamma och pappa där Lina, Erik, min faster och hennes sambo också var.. Då blev det paj, sallad, olika kex och ostar.. Mycket, mycket gott :) Sen kikade vi på en film och mamma körde hem mig så jag var hemma vid tolv ungefär.. Då tog jag mig en dusch och gick och la mig och kollade på tv tills jag somnade :)

Idag ringde klockan vid elva, trött som bara den var jag! Men Henrik ringde strax därefter och sa att han var påväg hit så det var bara att pallra sig upp :) Nu har jag precis blivit klar med håret.. Lockig är jag nu :) Henrik ligger och sover.. Bakfull som han är ;)

Klockan fyra ska vi åka till Vänersvik för att gå på bröllop! Min bror Thomas och hans fina Paola gifter sig nämligen idag :) Så klockan fem är vigningen, sen blir det mat och party all night long ;) Hoppas det inte regnar när vigseln är.. Dom ska nämligen gifta sig ute :) Får hålla tummarna!

Bilder sen i torsdags!

 
 
  
 
Badade visst i biblioteksfontänen på hemvägen ?!


Lite suddigt vad som hände den kvällen,  men kul hade jag :D

Kommentarer
Postat av: dess

ju suddigare desto bättre vet du ;D

2009-07-26 @ 12:18:23
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0