Brownie!

Sitter med färgen i håret nu och väntar på att det ska värka så jag kan skölja ur det :) Kommer nog bli väldigt mörk.. Men det blir nog bara sexy får vi hoppas ;P Så fort jag är klar med håret ska jag hem till mig för att fixa iordning mig.. Johanna slutar jobba klockan fyra så efter det nångång drar vi till Emelie.. Annars ska vi vara där senast 18.00 :) Då blir det mat för att sen festa vidare och fira henne.. Får hålla tummarna att det slutar regna också så det kan bli en bra kväll !! Lär det väl bli ändå tänker jag med regnfritt skulle göra det ännu bättre :)

9 minuter kvar, snart ska jag skölja ut färgen ;) Wish me luck!

Puss / E

Kommentarer
Postat av: sofia

undrar lite om ni gjort hc showen någon mer gång på en torsdag, och om det kommer fler folk då än vad det gör på en "vanlig" torsdag.

2009-07-23 @ 15:46:11
Postat av: dess

bilder vill vi ha sen !! :D

blir nog super gissar jag ! :)

2009-07-24 @ 10:29:48
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sofia:

Jag minns inte om vi gjort på torsdag nångång, men det tror jag :) Om folk vet om att det är Hc-show kanske det kommer många.. Vi får hålla tummarna ;)

2009-07-24 @ 20:36:45
URL: http://emiiliiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0