Dansläger!

Gick så bra så på lägret :) Mötte upp Alex vid fyra ungefär och vi tog oss en promenad bort till Kamratgården.. Sen kikade jag när dom dansade och vid sju började jag och Ann-Marie fixa med kvällsmaten.. Var korv med bröd och mjölk :P Inte så jättemycket att göra, mest hjälpa till att ge dom senap eller ketchup :P Halv nio var det dags för dom andra grupperna att käka men då var jag nere vid Örnäs för att vara badvakt till småtjejerna :) Dom bada en stund och ja hade roliga diskutioner med dom små liven :) Torkade fötter och hjälpte dom att byta om, hålla handen påvägen hem och berätta om min pojkvän ^^ Jätteintressant det där tyckte dom :D När klockan närmade sig halv tio var det dags för lekar sen blev det promenad hem för mig, Manuela och Alex.. Var hemma vid halv elva ungefär och nu har jag bara kollat på Big Brother :) Ska ta mig en dusch sen och lägga mig.. Imorron får jag se vad som händer, åker säkert till Bengtsfors :)

Nu smäller det raketer utanför också.. Varför undrar jag? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0