Genrep m.m

Manuela, Johanna och Emelie kom hem till mig innan vi drog till Hc för att ha genrep klockan 19.00 :) Det gick kanon och nu längtar jag tills vi kör imorgon :) Sista numret är roligast, hehe ;P När vi var klara så blev det mat där.. Tog mig en ceasarsallad för den är ju så himla god :) Sen åkte vi vidare hem till Sofia :) Blev massa tjöt, lite vin och bad i poolen.. Mycket trevligt :) När klockan var halv tre försökte vi få tag på en taxi men det var såklart inga som svarade så det fick bli en promenad.. Gick fort så denna gången tog det lite över en timme! Va så skönt att komma hem :) Kom hem för en timme sen ungefär :P Har precis tagit mig en dusch och kan inte somna så jag tar bussen till Bengtsfors om 45 minuter för att träffa Henrik ♥ Längtar tills jag får krypa ner brevid honom och pussa och krama om honom :) Mums! Tar vara på varje minut nu innan han åker till Skövde på måndag. In i lumpen! Usch, jag vill verkligen inte :( Men men, vi klarar det :)

Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska gå till torget och hoppa på bussen :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0