God kväll :)

Vart en lugn och bra dag! Tog bussen hem klockan tre och då hoppade jag av vid mamma och pappa.. Min faster och hennes sambo var där också :) Kikade lite på tv och sen tog jag en promenad hem till mig vid fem och sen dess har jag inte gjort nått speciellt alls.. Manuela kom över en sväng och vi kollade på en gammal Darin konsert som vi hade filmat -06.. Fan va kul och se, hahah.. Mycket skratt vill ja lova :D Hon gick in till sig för en timme sen ungefär.. Hennes lilasyster ska sova hos henne så hon fick kila :)

Pratar med Henrik nu och han och hans kompisar kanske ska festa idag.. Vart vet dom inte än eller om det blir av över huvudtaget :P Men kommer dom till Åmål hänger jag på också :) Kanske blir förfest hos mig t.om :P Får se hur det blir, får inga direkt klartecken från Henrik så :P annars måste jag städa snabbt här för det ligger kläder överallt, hehe..

Imorron blir det träning klockan elva :) Inför HC-showen som är om några veckor.. Vore himla skönt om vi blev klara med danserna faktiskt :P får hålla tummarna att vi har många idéer imorron asså :D hihi..

Ne nu ska jag se vad som händer ikväll :) Bluesen har börjat och jag hör bluesemusik och gubbar som skriker.. Välkommen till Åmål ;)

Photo: Tony Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0