Hej!

Sovit gott i natt även om det inte var nån skönhetssömn direkt =P Gick och la mig halv fyra med Henriks tröja som täckte och mitt linne som kudde.. men sen va Kim snäll och bädda ner mig med täcke  och kudde så då somnade jag direkt :) Vid halv sex blir jag väckt av att Henrik och Kim kom hem från bageriet.. Dom hade vart där och köpt frallor och krämbullar :P Gick upp och tog mig en smörgås och sen la jag mig igen.. Somnade om och vaknade när klockan ringde nio! Dom hade fortfarande inte lagt sig :P Jag tog bussen hem kvart i tio så nu är ja hemma,. Käkar frukost  och kollar på Doctors :P Väntar på att Sofia W ska ringa så ska vi till Ica och köpa mat till danslägret som är nu i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0