Hej =)

Efter en jobbig förkylning och kramning med Henrik hela dagen igår är jag back on track :) Han kom till mig igår morse och vi låg i sängen precis hela dagen och gjorde absolut ingenting! Det var väldigt skönt med tanke på att jag hostar, snorar och halsen inte är helt hundra. Var meningen att jag skulle träna och käka på Thaiköket men det fick bli ändrade planer p.g.a att jag inte mådde så bra! Men idag tar vi nya tag :) Var på arbetsförmedlingen imorse vid nio för att träffa Jean för lite fix med mitt CV :) Sen har jag träffat Manuela på stan och gjort lite ärenden.. Så nu är de fixat :) Är hemma nu igen och ska leta fram kläder inför Hc-showen som är imorgon.. Ikväll är det genrep klockan 19.00 och sen blir det mat där efteråt och sen hem till Sofia för lite fortsatt mys med dom som ska vara med på showen :)

Så imorgon får ni alltså komma och hejja när vi dansar.. Hoppas på mycket folk :)

PUSS!

Älskar mitt gos mest av allt ♥


Kommentarer
Postat av: challeballe

kolla va ful alex är på den bilden! :D

jag och lotta står för fancluben!

2009-07-29 @ 13:43:56
URL: http://chaasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0