Hejsan hoppsan!

Gick inge vidare att somna igår ska jag säga er :P Klockan blev fem och jag var fortfarande uppe... Jag och Challe satt och chatta och kollade på tv400, vilken natt ;) Prata även med Henrik och vi kom fram till att han skulle åka till mig istället för det var så mycket folk hos Kim.. Så vi kunde mysa i fred ;P Så tjugo över fem hoppade han på bussen och insåg vid Skåpakorsen att det var bussen som gick Lång Ed vägen.. Så istället för att det tog 35 minuter som det brukar till Åmål så tog det 1 och en halv timme ungefär :P Så han va hemma hos mig tjugo i sju :) Då blev det frukost och sen la vi oss.. Somnade efter en stund och vaknade vid tio över fem.. Kom på att en buss gick tjugo över fem så vi flög upp ur sängen och gick til torget.. Så nu är vi hos Kim :P Precis käkat mat och nu gör vi inget speciellt alls..

Fyfan va ja har vändt på dygnet.. Detta är ju helt otroligt, aldrig vart så här för mig nån gång! Men men, det är sommar och jag får skylla mig själv så :P Imorron får jag däremot ta bussen till Åmål igen klockan åtta för jag ska hjälpa till och handla mat till danslägret som är nu i helgen.. jag ska agera mattant nämligen :) Eller bara imorron, resten av helgen var redan fixad :) Men jag har väl inte hunnit gått och lagt mig innan bussen går imorronbitti tänker jag, hahah..

Fint väder har vi också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0