Helgen!

I fredags blev det party :) Manuela slutade nio och då kom hon hem till mig.. Efter tio mötte vi upp Johanna och gick till Jacob.. Va kul! Sen drog jag, Manuela, Johanna, Lina och Alexandra hem till Manuela för att shota och sen vidare till Hc.. Blev lite för många shotar för Manuela så hon stannade hemma och gick och la sig medans vi andra knalla vidare till Hc =P Hahah :D Blev iallafall mycket dans och hade det kul där.. Drog till Ceylan där och delade en pizza med Anders (gammal klasskompis).. Sen gick jag, Johanna, Anders, Johannas kusin David och Jacob hem till mig för att efterfesta lite.. Hade ingen dricka kvar men chokladsås funka ju lika bra tyckte David :P Hade chokladsås i hela lägenheten när jag vaknade på lördagen :D Hahah.. Henrik tog bussen till mig så han var hos mig vid niotiden ungefär.. Sov länge och sen drog vi hem till mamma och pappa för att käka lite rostat bröd och återställa oss :P Sen hem till mig igen och Henrik tog bussen hem kvart över sju.. Då gick jag till Ica för att köpa vindruvor, melon, chilinötter och strumpbyxor :) Var nämligen dags för mig att ha förfest så jag ville köpa lite mys :) Manuela, Helen och Johanna kom hem till mig och vi hade himla kul ;D Va så kul att träffa Helen igen !! När klockan närmade sig halv ett kom Challe och joinade oss.. Också väldigt kul att träffa henne! Vi kom tyvärr iväg försent så vi kom till Hc efter ett och kom inte in.. Så jävla typsikt! Då blev jag sur.. Försökte många gånger innan vi gav upp.. Jag och Challe gick till Bluesterminalen och fixade en gratis langos.. Delade på den och satt med blöta rumpor och njöt av langosen! Sen drog vi tillbaka till stan.. Sprang barfota i plaskblött gräs.. Challe tog sats och sprang före mig och då ser jag henne stupa ner i en lerpöl.. Blir liggandes och jag bröt ihop av skratt.. Ni förstår inte va kul det såg ut, hahah. Så klockrent :D

Vi gick till Hc där vi träffade Alex på vägen och utanför Hc stod Henrik och några till vid Tobbe Grens bil.. Så jag hoppade in i den och vi körde några varv. Sen gick jag och Henrik av vid Ceylan och mötte upp Johanna.. Köpte en kebabrulle till Henrik och sen knalla vi tre hem till mig.. Blev vin och minttu halv fyra i natt.. Sen gick Johanna hem och jag och Henrik bädda ner oss.. Sen fick vi för oss att ta en dusch så det gjorde vi.. Vilket resulterade i att jag svimmar.. Igen! Svimmade en gång förra året när jag och Henrik duschade och nu lyckades jag igen.. Hahah, läskigt men sant! Henrik fick hålla i mig och jag var inte borta så länge.. Fick skölja huvvet med iskallt vatten och dricka en massa så var jag bättre sen.. Kändes som jag var borta hur länge som helst men det var inte mer än några minuter tydligen :P Så det var ju bra ;P Jag får sluta att skrämma Henrik sådär hahah :D

Gick och la oss igen och då var klockan kvart i sex.. Somnade och vaknade av att mamma ringde mig vid halv två.. Mamma, pappa, min faster och hennes sambo skulle till Hc och käka och då följde jag och Henrik med.. Halv tre kom dom och hämtade oss och vi satte oss ner :) Jag käkade en ceasarsallad och världens godaste vitlöksbröd! Blev hur mätt som helst men det va så himla gott :)

Jag och Henrik gick iväg tidigare än dom andra eftersom vi skulle med bussen till Bengtsfors klockan fyra.. När vi kom fram gick vi till Kim och nu är vi här :) Kims bror Robin är här också och dom sitter och spelar dator medans jag snart ska ta mig en dusch :) Vi har precis käkat mat så nu är jag mätt igen :P Jag och Henrik sover här i natt med :)

Ne, nu blir det duschen och sen film eller något liknande :) Bjuder på lite bilder som Manuela och Johanna har tagit eftersom jag inte har en fungerande kamera :P

Fredagen:

 
 
 
 
 

Lördagen:

 
 


Två helt galna och roliga dagar! Bluesen blev verkligen lyckad trots regnet !

Kommentarer
Postat av: challeballe

tror minsann jag har träningsvärk i magen efter allt skratt! haha, det får vi göra om snart igen :D

2009-07-12 @ 23:26:56
URL: http://chaasy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0