Home sweet home!

Blev himla go mat hemma hos Jimmie och Liza.. Blev även mycket bus med sötungarna Bella och Joline! Alltid lika kul att träffa dom :) Kom hem vid halv nio ungefär och då satt jag vid datorn lite och tv-tittande innan det var dags för So you think you can dance! Så himla bra är alla dansare, jag blir så danssugen när jag ser dom.. Helt otroliga!

Imorron ska jag upp med tuppen för att gå på möte klockan nio på Arbetsförmedlningen, alltid lika kul  =/ Hmm, men det är nog nyttigt ändå.. Ska försöka fixa en praktikplats som florist nånstans nämligen och det vore bra om jag fick lite hjälp med det :) Sen åker jag nog till Henrik och Kim imorron igen.. Det va mys att va där =P

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0