Jag är så lycklig!

Idag har jag svävat på små moln! På lördag ska jag hämta en kattunge som ska bli min alldeles egna ♥ Henriks kompis undrade om jag var intresserad av att skaffa katt och självklart var jag det. Den var ganska så dyr så jag gav upp hoppet eftersom jag inte har dom pengarna. Men eftersom jag har världens bästa pojkvän så får jag min underbara katt av honom! Hon ser exakt ut som jag hela tiden velat och jag har väntat mer än ett halvår för att känna mig redo för att skaffa en katt.. Och nu när jag såg henne på kort så var hon den rätta. Är så himla glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Henrik är den bästa jag vet och jag vet inte hur jag ska tacka han? Älskar han så oerhört mycket! Jag har liksom fått min efterlängtade katt av honom! Åååh ja är så lycklig! På lördag är hon min :)


Sötnosen i mitten är snart hos mig!!


Skrållan ska hon heta :)


Kommentarer
Postat av: dess

vilken sötnos !! :D mörk näsa hon hade :D

hoppas det gick bra på hc !! (fattar inte riiiktigt vad det är men ngn show iaf;) )

KRAM ! :D

2009-07-30 @ 23:27:49
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0