Min helg!

Fan va värdelös jag är på att uppdatera :P Sorry guys, men ja har inte haft tid.. Bara gjort en massa roligt det senaste så ni får stå ut.. Nu är det sämre väder igen så då kanske jag bli lite bättre iallafall ;P Nåja, tänkte berätta om hur min helg har varit så ni har lite koll på mig :)

Tog tåget hem till Åmål i fredags klockan två och då hoppade Henrik på tåget i Säffle eftersom han hade varit hos en kompis.. Vi va framme i Åmål kvart i tre och då stod mamma där och väntade med en påse med lite rena kläder till mig för vi skulle försöka hinna med bussen klockan tre till Bengtsfors.. Och det gjorde vi eftersom mamma var snäll och åkte dit med kläder och sådär :) Vi va framme vid fyra tiden och då käkade vi lite mat och sen bytte vi om och drog ut på sjön direkt.. Åkte in till Bengtsfors där vi träffade Kim och gänget.. Dom ville att vi skulle hänga med på deras båt och festa osv under kvällen.. Så vi la båten inne i Bengtsfors vid en brygga och hoppade på deras båt.. Det va en stor och go båt och vi va ungefär 10 stycken på den.. Blev grogg, sol, bad, hög musik, skratt och dans :D Åkte bort till Gustavfors där vi stannade på ett ställe där vi käkade mat och köpte cider och öl.. Partajade vidare på båten och åkte hemåt.. Va hemma tio i ett, gick in 2 sekunder på Rosell och sen gick jag, Henrik och Kim hem till Kim för att få låna tröjor av Kim.. Jag och Henrik tog båten hem till Henrik igen och vi somnade så gott så :)

I lördags blev vi väckte av hans mamma vid sju.. Upp och hoppa med tuppen och åkte iväg till Håverud! Jag, Henrik, hans mamma och pappa och en som heter Peter hade nämligen en båttur på Storholmen planerad.. Åkte vid elva och var hemma vid fyra.. En väldigt lång tur alltså genom alla 16 slussar :P var fruktansvärt varmt och trångt och satt som i en bastu när vi käkade mat.. men men, det var trevlig iallafall och nu har vi åkt Dalslands kanal :P Började regna innan vi var hemma men det sprack upp och blev en kanon kväll igen.. Tog en tur med båten och sen kom två kompisar till Henrik och frågade om vi ville med till Kim för att festa.. Kim hade vart snäll och köpt vin till mig under dagen så vi hängde på :) Var skoj men jag och Henrik åkte dock hem vid halv tolv när dom andra drog till Kickis.. vi va lite sletna om man säger så :P Somnade dirkekt och vaknade vid elva ungefär igår..

Va regn och kallt så vi låg inne hela dagen och kollade på film efter film :) Helt okej söndag ;) Jag orkade inte åka hem så jag tog mitt pick och pack och åkte hem idag istället vid tre :) Innan jag åkte så käkade jag, Henrik, Anders, Rasmus och Kristian på Kinarestaurangen :) Var gott!

Vid sex tränade jag, Manuela, Johanna och Emelie till HC-showen som är den 30 juli :) kom ganska så långt och det känns skönt :) När jag kom hem har jag inte gjort något speciellt alls.. Saknar mitt gos! Blivit en vana igen att sova med honom :P Men imorron åker jag till honom igen.. Då blir det mys minsann! För imorron är det våran dag! Hela 2 år har vi varit tillsammans imorron.. Eller klockan är ju efter tolv så det är nu t.om ;) 070707 var det dagen det blev vi :) Mitt gos och jag

Ska ringa han nu och säga god natt och sen sova! Jag lovar att skriva imorron, för nu ska det inte ta 3-4 dagar innan jag skriver igen.. Får bli ändring på detta :)


Älskling och jag i fredags i Gustavfors :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0